دسته‌بندی نشده

بهترین کلینیک دندان پزشکی تهران

بهترین کلینیک دندان پزشکی تهران

هر کسی برای داشتن لبخند زیبا، باید دندان های سالمی داشته باشد. داشتن دندان های سالم نتیجه مراقبت های مداوم و رعایت اصول بهداشت دهان و دندان است. دندان های تمیز، سالم و یدکست می تواند به یک لبخند زیبا بینجامد و داشتن یک لبخند زیبا در زیبایی ظاهری نقش زیادی دارد. اما در برخی موارد نیز، به دلایل مختلفی، فرد دچار پوسیدگی، جرم، نامرتب بودن دندان و موارد دیگری دچار می شود و برای رفع این مشکلات نیازمند مراجعه به دندانپزشکی است.

به همین دلیل مهم است که به بهترین کلینیک دندانپزشکی مراجعه کنید. صرف نظر از اینکه چقدر نگران بهداشت دندان هستید؛ معاینه منظم از یک کلینیک دندان پزشکی معتبر بسیار مهم است.

کلینیک دندان پزشکی صبا واقع در تهران، با دارا بودن پرسنل و پزشکان حرفه ای ، در زمینه مشکلات دهان و دندان، ریشه، اطفال، ایمپلنت، لثه و … می باشد. کلینیک های زیادی در تهران وجود دارد، ولی کلینیک دندان پزشکی که دارای پیشرفته ترین تجهیزات دندان پزشکی باشد که هر شخصی، از کودک تا بزرگسال، بدون هیچ گونه نگرانی و درد درمان شود، دندان پزشکی صبا دارای تمام این موارد است.

 

خدمات دندان پزشکی صبا در تهران

دندان پزشکی صبا در تهران دارای خدمات درمانی همچون :

زیبایی دندان

خدمات درمانی دندان

جراحی دهان و دندان

دندان پزشکی کودکان

 

خدمات زیبایی دندان


مراجعه به دندان پزشکی، لزوما برای درمان مشکلات دهان و دندان نیست و برای داشتن لبخند زیبا و دندان های سفید و مرتب هم می توانید، با انجام خدماتی، مانند:

ارتودنسی

بلیچینگ دندان

لمینت دندان

کامپوزیت دندان

ترمیم دندان

همگی را در دندان پزشکی صبا، به همراه پزشکان ماهر، به لبخندی زیبا دست پیدا کنید.

 

خدمان درمانی دندان

مراقبت از دندان، جزء موارد ضروری در زندگی روزمره ماست، ممکن است با رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان، باعث آسیب به دندان ها و لثه  شوند. مواردی که باعث آسیب به دندان ها می شود شامل:

تغذیه نامناسب

مصرف سیگار

مسواک نزدن

وجود دندان کج که باعث سخت تر تمیز شدن دندان می شود.

ضربه شدید به دندان

 

در دندان پزشکی صبا انواع خدمات درمانی برای بیماران ارائه می شود. همچون:

جرم گیری

در این روش، دندان ها را با استفاده از ابزار و تکنیک های خاص، تمام آلاینده های موجود بر روی سطح مختلف دندان و لثه را ازبین می برند.

عصب کشی

زمانی که عفونت  و پوسیدگی به ریشه دندان رسیده و  پالپ دندان را از ببرد، باعث درد شدیدی می‌شود. در این روش با تمیز ناحیه عفونی، عفونت در ناحیه پالپ از بین می برند. پالپ قسمت نرم و مرکزی دندان شامل رگ‌های خون، بافت همبند و عصب‌ها است و به رشد دندان‌ها کمک می‌کند.

ترمیم دندان

زمانی که دندان ها پوسیده می شوند، دندانپزشک برای درمان، مناطق پوسیده و عفونی شده را تخلیه می کند و سپس دندان پوسیده شده را با مواد مخصوص پر می کند.

روکش دندان

روکش های دندان، به  نوعی از ترمیم دندان است که بر روی تاج دندان قرار می گیرد و برای افرادی در دندان، به دلیل از دست دادن مقداری از نواحی دندان را که احتمال شکستگی دارند، تجویز می شود.

کشیدن دندان

کشیدن دندان به دلایل پوسیدگی، شکستگی، دندان نهفته، بیماری لثه، دندان شلوغ و مواردی که  راه درمانی ندارند انجام می شود.

اندو درمانی

روشی است که دندان پزشک متخصص در طی آن، با ایجاد دتسرسی به پالپ دندان، ریشه عفونی را خارج و داخل کانال دندان را پاکسازی و ضد عفونی می کند. سپس، فضای داخل کانال را با مواد مخصوصی پر کرده تا از نفوذ باکتری ها به کانال دندان چلوگیری کند.

دندان مصنوعی

یک پروتز برای جایگزین دندان های از دست رفته ساخته، و بر روی لثه قرار می گیرد تا از هرگونه آسیب ناشی از خالی بودن جای دندان جلوگیری کند و زیبایی دندان را نیز بازگرداند.

 

خدمات جراحی دندان صبا

بسیاری از مشکلات دندان را می توان با درمان‌های روتین دندانپزشکی به راحتی برطرف کرد، اما ممکن است برای اصلاح مشکلات ساختاری دندان و یا شکستگی دندان، جراحی هایی مانند:

جراحی لثه

جراحی دندان شکسته

جراحی دندان عقل

برای رفع مشکل نیاز باشد.

شاید جراحی دندان کمی ترسناک به نظر برسد، اما با روش‌های مدرن و دستگاه های پیشرفته دندان پزشکی صبا، جراحی دندان آسان‌تر از قبل شده‌ است.

دندان پزشکی کودکان

دندان پزشکی اطفال، بخشی از مطب های دندان پزشکی تهران هستند که به مشکلات و درمان دندان های کودکان اختصاص داده شده است. مشکلات دندان در کودکان به دلایل بسیاری مانند رشد، تغیرات هورمونی، مصرف خوراکی جات شیرین و..  احتمال آسیب دیدگی در کودکان را بالا می برد.

اکثر کودکان، قادر به همکاری و صبر در حین پروسه درمانی نیستند. اما دندانپزشک کودکان،  می داند چگونه کودک را، با روش هایی  آرام و باعث راحتی در حین معاینه و معالجه کند.

در دندان پزشکی صبا واقع در تهران، با حضور متخصصین در امور دندان پزشکی کودک، طیف وسیعی از روش های درمانی، تخصص و آموزشهای لازم را برای مراقبت از دندان، لثه و دهان فرزند شما را دارا می باشد.

جمع بندی

بی شک کلینیک دندان پزشکی صبا جزء بهترین کلینیک هایی واقع در تهران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *